WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 14 maj 2012

Vårtecken - v.11

 Nu blommar det i äppelträdet, så jag hoppas humlorna och bina jobbar hårt så vi får fler äpplen än förra året.
Då blev det bara ett :-(
Men det var stort och fint och gott :-)

Judas penningblad som jag sådde förra året, blommar i år så nu blir det inkassering snart ;-)
 Har rensat ogräs och plockat sten idag...
 ...och i kurvan där jag satte Flädern, Japanska lyktan och Riddarsporrarna förra året täckte jag med bark.
Där det ännu inte är täckt ska jag sätta Fingerborgsblommor.

I dag var det också riktigt torkväder, så nu är torkvindan invigd och den tålde blåsten som tur var :-)
Hampasnöret kan jag spänna mer ser man...

Har varit ledig idag så jag har hunnit med min Butik lite också.

Nya produkter är på ingång så jag har ändrat lite i menyn och redigerat lite texter.

Nästa vecka har jag både rengöringsprodukter från Attitude och solkrämer från Eco Cosmetics för beställning.


Today I´ve been off duty and managed to do a lot at home, mostly in the garden.
I also prepared my Webshop for new products :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...