WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 1 april 2012

Björk in the house

 Björken som föll för ett tag sedan har jag fått hjälp av grannen att såga upp stammen.
Kronan sågade jag ner för hand, det gick ganska lätt tycker jag.
Så här såg det ut:
 Rotvältan var ganska stor.



Det blev en hel del påskris ;-)

 I går fick min bror och Vilhelm jobba åt mig och bära in en bit till hallen.
 Jag klistrade två fuskskinnbitar på toppen för att skydda taket och sedan fällde Vilhelm och jag upp den :-)
 Visst blev det snyggt!

Nu har jag dragit vinnaren av min Give Away...
och det blev Karla som vann!
Maila mig din adress så skickar jag ditt paket :-)

Jag kommer visa er andra vad den innehåller om några dagar, när jag vet att Karla fått den.

The Birch that fell some time ago has now moved inside and I love it!
Isn´t it beautiful!?

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja ! det här var inte klokt så roligt!!! Vinna så nära min födelsedag! Tack! Tack! Tack! Björken var helt otroligt i rummet...den passar precis där med de små fåglarna på toppen!
    Hoppas ni får en varm Påsk...för det har jag förstått att ni får ( jag = avundsjuk ) och kom tillbaks med ny inspiration från det spännande stället ni åker till, Kram Karla.

    SvaraRadera
  2. Ja det gjorde det. Mendom har tagit bort det nu.
    Vi vann budgivningen,men huset såldes till en annan pga att hon kunde flytta in i morgon. Vi kan inte förrän vi blivit av med lägenheten som kan ta ca 1 månad. Snuvad på mållinjen, såklart när allt börjat kännas bra. Vill inte att vårat barn ska få bo i våran trånga tvåa. Riktigt ledsen gjorde det här mig :/ kramis

    SvaraRadera
  3. Härligt att kunna ta in naturen!

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...