WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 25 februari 2012

Restoration Home for Sale

Några program jag försöker se så ofta jag kan är Restoration Man och Restoration Home.
Nu är ett av projekten till salu:
Den gamla pumpstationen i Nutbourne.

Planskiss

Så här såg det ut:
 Inte så trevligt att bo i !

Efter ett års ombyggnad och renovering...






Inte nog med att de restaurerat det, utan de har också lagt till solenergipaneler på taket, som inte bara försörjer huset utan också räcker till för att sälja el vidare.

Eftersom det är en gammal vatten station har de så klart bergvärme, som värmer upp huset med  golvvärmeslingor.

Är du intresserad får du hala fram 
£ 1.700.000
Annonsen hittar du HÄR.

Bilderna hittade jag i annonsen och hos Telegraph, BBC och Gottagogreen.

Two of my favorite TV programs are Restoration Man and Restoration Home.
Now one house is for sale.
The old Pumping Station in Nutbourne.


But you got to have a thick wallet ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...