WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 12 juli 2011

Vårt kök på Hemmakanalen.se


Såg precis detta!


Annars håller jag på för fullt med min trädgård.

Efter denna etapp är det slutjobbat med trädgårdsutbyggnad för i sommar.


Har ett utekök som behöver bli klart på baksidan, så det får bli mitt nästa projekt.

Har också fixat en "nästan" mörkläggningsgardin till vårt sovrum.
Solen lyser rakt in i detta fönster MYCKET tidigt på morgonen, då jag inte har lust att vakna.

 Äntligen har glasskivan mellan fönstren vid matplatsen kommit upp...
 och mina keramikägg och fåglar fått en egen plats.

Nej, nu ska jag ta och äta lite hallon.
De växer som ogräs hos oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...