WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 9 juli 2011

Bygg ditt eget White House eller ett eget fyrtorn!

 Om man fått en släng av storhetsvansinne ;-) kanske man funderar på att bygga sitt eget Vita Huset!
 Här har du planlösningen för det...
 Gillar dock det smarta i att ha garaget inbyggt i huset och att det dessutom inte syns på fasaden :-)
Om man är sugen på något enklare....typ sommarstuga, kanske en fyr passar.
Ännu en smart plats för bilen!
 Kan tänka mig att dessa ritningar kan passa om man vill bygga om en gammal väderkvarn också!


Bilderna hittade jag HÄR.

 Glöm inte fylla i undersökningen om vad ni vill se mer av här!!!
I högerspalten högst upp.
Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...