WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 7 april 2011

Längtar

Längtar så fruktansvärt till det blir varmare.
Är så frusen nu för tiden.
Drömmer om våra altaner och vad som kan tänkas få plats där.
IKEA är ju mitt favoritställe då det är billigt och min smak på grejer.
Här är lite som jag kan tänka mig:
Serien AMMERÖ skulle passa till vårt svarta hus.
Materialet är konstrotting så det tål att stå ute.
Dynorna har avtagbar/tvättbar klädsel och lätt att sy bytesklädsel själv till dem.






 En paviljong kanske skulle passa in någonstans.

Funderar också på denna stol som finns i flera färger.
REIDAR
Den är helt gjord i aluminium så den tål att stå ute i alla väder.
Drömmer också om solrosfält och majsfält.
 Ska snart slänga ut massor med solrosfrön och förså endel inne också.

Majsen tror jag att jag väntar med till i maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...