WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 4 januari 2011

Klädförvaring i köksskåp

Idag har all tid gått till att sätta ihop köksskåp i vårt sovrum.
Vi ska ha kläder och annat som lakan, handdukar mm. i dem.
 Först la jag två golvlister på golvet som distans till skåpen så att lådorna ska gå att öppna.
 På listerna ställde jag skåpen och skruvade ihop dem med varandra.
 I med lådorna och kläder med mm.
 När Tom och Ville kom hem fick de hjälpa till att bära upp bänkskivan i massiv björk, som var astung.
Nu har jag oljat in den.
Så här är vyn från vårt badrum.
Vi kommer att fylla på raden med minst två skåp till.
Det går åt en massa förvaring.
Just nu orkar jag inte tänka på att skruva skåp och lådor, så det dröjer nog ett tag.

Ska försöka visa er resten av sovrummet i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...